Rotronica

Gastenboek
Janet de Graas
Vaak heb ik niet zulke fijne ervaringen met reparaties gehad.
Je hebt er zelf vaak te weinig verstand van en ze kunnen je alles wijs maken.
Zo balen toen mijn Canon objectief kuren kreeg, op internet gekeken wat er aan de hand kon zijn en kwam zo bij Rotronica terecht.
Mijn objectief werkt weer als vanouds voor een hele mooie prijs en nog supersnel ook.
Als iets kapot gaat is het nooit leuk maar als het zo wordt opgelost maakt dat je dag weer goed. 
Rob, je staat in mijn adresboekje.
Je krijgt van mij een 10+
24-3-2023 11:09:47
Peter Jansma
Mijn Canon EOS5D III is supergoed hersteld. 
SD cardholder was defect gegaan en door Rotronica vervangen! Wat een leuk team en Rob in het bijzonder bedankt voor de aangename ontvangst. 
3-1-2023 16:06:28
Mirko Carton
Al tijden had mijn Sony EX1 camera een defect wat duidelijk te maken had met de power schakelaar. Veel reparatie bedrijven gaven aan toch echt eerst zelf een (kostbaar) onderzoek te moeten doen. Na E-mail contact gaf Rotronica een zeer gunstige reparatie offerte af en had de schakelaar ook nog eens op voorraad. Na opsturen van de camera kreeg ik de volgende dag al de mededeling dat de reparatie klaar was! Binnen een week had ik de camera retour. Gelukkig bestaan ze nog; no nonsens reparatie bedrijven. Een dikke pluim voor Rotronica!
1-11-2022 19:45:33
Fred
Goed en snel geholpen.
mijn Canon 300d is snel gerepareerd voor een goede prijs.
7-10-2022 10:56:54
Wim
Uitstekend geholpen. Het bleek slechts een verkeerde instelling, binnen 5 minuten gratis! opgelost.
17-9-2022 12:20:58
Ton de Jager
En wederom goed geholpen met een reparatie aan mijn Canon 7D. En bij de reparatie bleken ze hem ook nog eens meteen schoongemaakt te hebben.Helemaal TOP!!!
24-8-2022 14:35:24
Ton de Jager
TOP service!!

Na eerst een afspraak gemaakt te hebben om mijn lens voor 35 euro te onderzoeken of er nog iets te repareren viel hoefde ik toch helemaal niets te betalen omdat ze het zo snel gezien hadden.
Zoveel eerlijkheid wilde ik toch even laten weten aan andere mensen. TOP!!
11-8-2022 11:51:10
Hans Bouma
Uitstekend vakwerk en prima service! Mijn ene flitser was in het water gevallen en de andere was tevens behoorlijk beschadigd. Eigenlijk onbegonnen werk. Rob heeft beide flitsers prima gerepareerd. Bovendien werd ik later gebeld omdat hij me nog met een stuurunit kon helpen. Vlot, vriendelijk en met veel begrip voor de ontstane situatie. Fantastisch; dank jullie wel. 
14-7-2022 17:48:08
GiBvideo
Via een bevriend videograaf kwam ik met Rotronica in aanraking. Ze herstelde mijn videocamera (Sony FDR-AX53) die niet meer kon scherpstellen. Op zeer korte tijd was de reparatie uitgevoerd en werkte alles weer naar behoren.
Het toestel is weer volledig functioneel en daarom wil ik Rotronica ten stelligste aanraden als u toch met de een of andere panne te maken krijgt. 

Gilbert Verhaeren
3-2-2022 23:40:15
Ellen Kik
Nadat mijn gsm in het water was gevallen en zo dood als een pier was, brachten we hem naar Retronica, in de hoop dat er nog iets te redden viel.. De telefoon zelf niet helaas,  maar tot mijn grote geluk is het hun gelukt om al mijn bestanden terug te krijgen. Compliment! En nogmaals dank!
15-10-2021 9:08:14
Cor Smith
Ik had goede berichten gehoord van Rotronica en ik ben niet teleurgesteld!
Ik heb een Sony DSC T 77 camera die voor mij een grote gevoelswaarde heeft; ondanks de leeftijd van het toestel heeft men het toch gerepareerd waarvoor mijn grote dank. Ook de kosten waren alleszins redelijk.
Speciale dank voor Virginia die mij altijd snel en correct op de hoogte heeft gehouden.

Cor Smith
2-9-2021 16:15:55
Hans Moerman
Ben een aantal jaren geleden met Fa. Rotronica in contact gekomen, en met name met Mijnheer Rob zelf.

Mijnheer Rob heeft meerdere malen audio apparatuur voor mij gereviseerd, tot volle tevredenheid, en naderhand iets niet goed? terug komen is altijd mogelijk.

Verder altijd goede service, tijd voor de klant etc. en altijd de vriendelijkheid, en ontspannenheid zelf.

Een aanrader als reparatie adres voor audio en video.

Hans Moerman.





10-8-2021 23:04:47
bhanphotography
Super meedenkend hulp.

Mijn flitser 600ex-rt gaf bij het aanzetten het teken dat de batterij leeg is. Heb canon gebeld die verwijst me door naar tech repair. Contact met hun opgenomen, het enigste wat ik kon de flitser opsturen. 
Ben verder gaan kijken zodoende Rotronica gebeld.de situatie uitgelegd dat ik de volgende dag voor mijn reportage de flitser nodig had.Later ben ik gebeld door de monteur zelf. Doordat het elektronisch probleem zich voordeed kon hij niet veel doen,wel wat adviezen gegeven. 
Na 10 min. belde hij me weer op of ik bepaalde handelingen wilde doen en warempel dep flitser deed het weer normaal.
Geweldige service dat ik mijn reportage met tevredenheid kon uitvoeren. 

RAAD ROTRONICA IEDEREEN AAN.



3-3-2021 14:50:44
Bas

Zit je klaar om je dv-tapes om te zetten naar een harde schijf stopt de camera er mee. Met nog 10 tapes te gaan heb je wel een probleem. Dus bracht ik mijn camera naar Rotronica en binnen 2 werkdag was de camera gerepareerd en kon ik verder. Super snelle service en hele aardige service gerichte mensen. Mocht er nog iets stuk gaan dan weet ik nu wel waar ik het ter reparatie breng. Gewoon top!

22-12-2020 21:41:47
Cor
Een tijdje geleden liet ik mijn  Fujifilm Real 3D stereocamera vallen waardoor de interne linkercamera kapot ging. Fujifilm verkoopt en repareert deze camera’s niet meer. En andere stereocamera’s zijn niet te koop. Na een vergeefse en lange zoektocht in de stereofotografie-wereld kwam ik per toeval bij Rob van Rotronica terecht. Hij kon voor mij een nieuwe linkercamera in de VS vinden en repareerde mijn stereocamera voorbeeldig. Ook wist hij een lelijk hoogteverschil tussen het linker- en rechterbeeld met een extra reparatie te verhelpen. Dankjewel voor deze service en voor de redelijke prijs.
12-10-2020 13:35:58
1 2 3 4 5 6 >

Naam:


E-mailadres (wordt niet online getoond):


Bericht: